Volgers

maandag 19 december 2011

#22 Dutch Magnolia Lovers


Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij
Dutch Magnolia Lovers van start gegaan.
Het thema is dit keer bedacht door DT lid Neline,
"Maak een kerstversiering"
is haar opdracht.
De DT leden hebben allemaal weer hele leuke dingen gemaakt en ook
zéér verschillend, dus ben je van plan om zelf nog iets te gaan maken voor
je huis (of misschien wel als cadeau) dan zou ik zeker even langswippen.
En natuurlijk zouden we het nog leuker vinden als je gezellig met de challenge mee gaat doen!
Er is weer een hele leuke prijs beschikbaar gesteld door Scrap & More en wel
een gloednieuwe doohickey.


Nou, dit is dus mijn bijdrage geworden, een snowflake.
Het patroon heb ik niet zelf verzonnen hoor, maar hier gevonden.
Leuk om te maken, en helemaal niet zoveel werk!
Kath heeft op haar blog een hele duidelijke beschrijving staan.


Het papier wat ik hiervoor gebruikt heb is van Echo Park uit de serie Winterpark
en kraft cardstock.


Het Tildaatje heb ik weer ingekleurd met distress inkt refills en ik heb haar
gezet op een paar uitgestanste dennetakken (van Marianne Design).
Op de dennetakken heb ik nog wat besjes geplakt die ik gescoord heb bij de Action.
Verder heb ik nog een breed zilverkleurig kerstlint gebruikt.
Met een snowflake pons van Martha Steward heb ik uit de verschillende soorten
designpapier nog wat snowflakes geponsd en deze weer los op de grote snowflake geplakt.
In het hartje ervan heb ik overal een plakparel gedaan, voor het bling bling effect.
Je kunt de snowflake ophangen aan het lint waaraan ik nog een paar kerstbelletjes
(uit de webwinkel van Krea Teja) heb gedaan.

Verder wil ik jullie er nog even op wijzen dat je tot a.s. woensdag
bij Krea Teja 10% kerstkorting krijgt als je de stempels, doohickeys of het
designpapier uit de nieuwe serie van magnolia "sweet crazy love" reserveerd.

En wat zijn de nieuwe stempeltjes allemaal weer leuk he!

Fijne maandag verder allemaal en maar weer bedankt voor je
bezoekje aan mijn blog.


Challenges;
7 kids challengeblog - christmas decorations
Magnolia stamp lovers - winter wonderland
Simply magnolia - christmas challenge
Scrap en more - december challenge


17 opmerkingen:

  1. Wat prachtig en wat mooie kleuren.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi JEANET

    Dat ziet er prachtig mooi uit.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi jeanet
    wat een pracht van ster het straalt je tegemoet!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige ster is dit zeg. Heel mooi gedaan. En het papier is ook prachtig. Ik weet niet of ik deze week nog gelegenheid heb, maar het is wel een heel leuke challenge.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In kleur is hij ook heel leuk! Heel mooi gedaan.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Jeanet, wauw wat heb je dit prachtig gemaakt! Een super creatie hoor! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een hele mooie versiering!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie versiering! Prachtig gemaakt:0)
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een prachtige kerstcreatie heb je gemaakt, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jeanet , je snowflake is geweldig !! Wat een mooie creatie. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende snowflake, Jeanet.Het ziet er prachtig uit. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hoi,
    Wat een mooie hanger... uhhh ... krans .... tafelversiering....uhhh ... PROJECT! is het geworden ...geweldig!
    Knuffelszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowwww Jeanet,wat schitterend gemaakt.
    lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier,en die strik echt super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend gemaakt. Weer iets nieuw voor mij, ik heb de beschrijving dan ook meegenomen. Bedankt voor de tip Jeannet.
    Jaja, en de distress ink is voor herhaling vatbaar, nu stilaan wat ink bijkopen.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jouw kerstversiering is ook geweldig mooi geworden, Jeanet!!! Hele mooie kleuren heb je gebruikt en subtiel aangekleed.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een prachtige creatie, bedankt voor je deelname bij scrap & more

    BeantwoordenVerwijderen