Volgers

vrijdag 27 juli 2012

Marianne Design mallen Juli 2012 - 6


Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd maar daar ben ik weer met een 
nieuwe Marianne Design kaart.
Het was ook zulk super mooi weer de afgelopen dagen, dat ik helemaal niet aan
knutselen toe ben gekomen.

Voor deze kaart  heb ik een nieuw 3D snoesjes vel gebruikt in combinatie met 
de mallen en het nieuwe papier blok (vintage journey)


Hieronder vind je een overzicht van alle Marianne Design materialen die ik voor
deze kaart heb gebruikt;



en hieronder een sneak peak van mijn volgende Marianne Design project,
wat ik morgen zal plaatsen, komen jullie dan weer ff langs?


Tot morgen !!!


Challenges;
Marianne Design Divas - anything goes


3 opmerkingen:

  1. Ohhh dat is een schitterende kaart Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje Jeanet.
    Echt geweldig.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi ,It is a creative work at the card and nice decoupage image ,thank you so much for joining us at Marianne´s Design Divas Dt call and challenge this month.Good luck for both!
    Huga Artesania DT

    BeantwoordenVerwijderen