Volgers

zondag 31 maart 2013

Paaseitjes in hartendoosje

Op de avond van deze eerste paasdag,
wil ik jullie dit nog snel even laten zien.
Een poosje geleden heb ik op mijn blog een template gezet,
voor dit harten doosje.
hier kun je hem vinden.
Dit keer heb ik hetzelfde patroon gebruikt, maar nu met een 
stempelafdrukje van Whiff of Joy, die schattige mini Henry met hart.
De vorm achter henry heb ik uitgestansd met een die-light van Whiff of Joy en er
daarna een stukje gelatine achter geplakt en...natuurlijk gevuld met lekkere paaseitjes.

Hieronder zien jullie nog een foto van de onderkant,
de manier van dichtvouwen van het doosje. 

Ik wens jullie allemaal morgen nog een gezellige tweede paasdag!

Groetjes,


1 opmerking:

  1. Oh wat ziet dat er schattig uit zeg, heel erg
    leuk, en wat een toffe stempel ☺

    Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen