Volgers

donderdag 30 mei 2013

En nog maar een paar babykaartjes

In mijn vorige bericht had ik het al voorspeld,
als ik met deze mallen ga spelen, kan ik er bijna niet meer mee ophouden haha,
hebben jullie dan ook wel eens?
Hieronder dus nog twee babykaartjes,
één voor een meisje en één voor een jongetje.
Veel mallen en stempels van Marianne Design gebruikt en ook
het papier komt uit blocs van Marianne Design.

Verder hoef ik er niet veel aan toe te voegen denk ik...
de links naar de produkten in de webwinkel staan onderaan het bericht.




Ik wil met deze kaartjes graag meedoen aan 
Marianne design divas - get your dies out!

Groetjes,
    

7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaartjes Jeanet, ik vind ze helemaal super, zo lief en mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zij schattig Jeanet,,die spullen van MD blijven toch zo leuk!!

    Fijn weekend Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaahhh helemaal te schattig Jeanetje!!! Je kan zo je eigen babylijn beginnen hihihiih! gaaf hoor je malletjes en lkeer verder spelen dan kunne nwij weer genieten

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die heb je heel leuk gemaakt, dit zijn echt
    vrolijke kaartjes ☼

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes Jeanet.
    Echt super lief.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das sind wieder superschöne Babykarten.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen