Volgers

zondag 10 november 2013

Whiff of Joy - Henry with Advent wreath

Hoi hoi,

Vandaag wil ik jullie nog een kerstkaartje laten zien met één van de allernieuwste
Whiff of Joy stempeltjes, genaamd "Henry with Advent wreath".

 Het designpapier wat ik hiervoor heb gebruikt is van Basic Grey, de kerstserie van afgelopen jaar.
Ik vond de hulstblaadjes qua kleur zo leuk passen bij mijn afdrukje.

Verder heb ik ook nog een aantal Whiff of Joy die-lights op mijn kaart gebruikt,
ze zijn te zien op de close-up foto's hieronder.


en....dan nog vast een sneek peekje van mijn kaart voor morgen....


zijn jullie nieuwsgierig naar het geheel...?
kom dan morgen weer ff terug.

Groetjes,


5 opmerkingen:

  1. Wat heb je die schitterend gemaakt !
    Gezellige (knutsel) zondagavond nog ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Jeanet, leuk zoals je die hoekjes gebruikt hebt en die mooie tere kerstballen. Het afdrukje is een schatje...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schetterend kaartje he je gemaakt jeanet
    Groetjes frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    en een lief plaatje erop.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful, rather elegant with the white candles and snowflakes. Beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen