Volgers

dinsdag 11 november 2014

Allemaal hertjes

Goede avond allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien,
wat ik heb geplaatst op het blog

Dit model kaart heb ik al eerder gemaakt en voor de werkbeschrijving ervan,
wil ik jullie hier graag naar toe verwijzen.

De materialen die ik heb gebruikt van Studio Light komen
uit die prachtige Scandinavian Winter lijn;


Hieronder een foto van de gehele kaart.


Ook deze keer heb ik weer verschillende stansen en stempels 
van Marianne Design gebruikt;
- de Creatables LR0309 voorop het kaartje met in het
ovaal een stempeltje "X-MAS POST".
- op het achterblad van de kaart zitten eveneens nog twee
stempels van Marianne Design.
- de herten stans op de voorkant is van Noor Design.


Hieronder kun je wat beter zien dat ik 3D tape heb geplakt onder de
verschillende stansen om zo een diepte effect te krijgen.


Tot zover mijn post voor vandaag, ik wens jullie allemaal een fijne avond!

Groetjes,


5 opmerkingen:

  1. Een hele mooie rustige kaart Jeanet. De hertjes komen mooi uit op deze kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw jeanet wat een pracht van een kaart zo mooi van kleur en uitwerking
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Het is echt een schitterende kaart Jeanet ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!!! Super mooie kaart.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart. Mooi papier,mooie mallen.
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen