Volgers

donderdag 12 maart 2015

Vrolijke kaart met werkbeschrijving

Goede morgen bloggers,

Vandaag wil ik jullie een kaart met werkbeschrijving laten zien,
waarbij ik materialen gebruikt heb uit de flower delight lijn van Studio Light.


Neem een stuk cardstock van 30 x 15 cm en ril dit op 5-10-15-20 cm.
Snij uit de verschillende soorten designpapier 4 stukken van 4,5 bij 14,5 cm en 1 stuk van
9,5 bij 14,5 cm en distress hiervan alle randen met een schaar of distresser.
Stik deze delen op de naaimachine langs de rand door met een stiksteek.
Plak vervolgens deze stroken naar voorbeeld op de kaart.

Stans de mal Joy Crafts (6002/0356) 2 x uit designpapier. Leg diezelfde mal op
een ander stuk designpapier of univel en trek de buitenrand van de mal om met potlood
en knip deze vervolgens uit (2x).
Plak de stansdelen op de uitgeknipte delen met lijm met daar bovenop naar voorbeeld de
afbeeldingen met 3D foam pads.
Vervolgens plak je de stansdelen met dubbelzijdig tape (alleen de linkerhelft tapen) op de kaart.
Werk de kaart verder af met bloemen en plaatjes en de randstans van Joy Crafts (6002/0357) 
volgens de voorbeeldkaart.

Hieronder zien jullie de kaart als hij dicht gevouwen is.


Gebruikte materialen;

Wit cardstock
Stansmal Joy Crafts 6002/0356
Stansmal Joy Crafts rand 6002/0357
Stansmal Joy Crafts Roll up roses (de kleine) 6002/0384
2 parelkraaltjes
Lijn, 3D kit en 3D foam pads 2mm
Dubbelzijdig tape


Ik wens jullie allemaal een zonnige dag toe!


2 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanet, ik probeer het nog maar even, ik was net aan het typen en opeens was mijn tekst weg..., goed een super mooie kaart dus, erg leuk model. Mooi de diepte in de kaart en super leuk versierd, een mooi geheel! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen