Volgers

dinsdag 28 april 2015

Studio Spot Light

Hallo lieve blogvolgers,

Vandaag hebben we weer een gezamenlijke post op het blog van Studio Light,
genaamd...

Dit keer presenteren wij de Creative with Chalk lijn.
Elk teamlid heeft een superleuke creatie met deze nieuwe lijn gemaakt,
dus ik raad jullie aan om hier even te gaan kijken wat de andere teamleden allemaal
gemaakt hebben.


Dit is mijn kaart geworden


Hiervoor heb ik met versamark inkt en embossingpoeder de tekststempel van
Craft Emotions gestempeld op het designpapier SCRAPCH02.
Alle overige details komen natuurlijk ook van de vellen uit deze nieuwe serie.


Hierboven zien jullie nog een detailfoto van de gehaakte hartjes achter de afbeelding
"Happy day".

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn over deze nieuwe lijn als ik !!

Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten