Volgers

woensdag 8 september 2010

2e opdracht van September A Sisters Hope Challengeblog GDT

Ik was het bijna vergeten (bloos) maar vandaag
is er ook weer een nieuwe opdracht voor de bingoprijzen
bij A sisters hope challengeblog van start gegaan.

De opdracht is
Maak een kaart met een gangbare Nederlandse tekst

Als gastdesigner heb ik dit babykaartje gemaakt,
vorige week had ik meerdere afdrukjes hiervan gestempeld
en dit lijkt mij wel een "goed verkoopbare" kaart voor dit
challengeblog.
Op de foto is het niet zo duidelijk te zien, maar
als je de kaart opendoet staat de tekst
"Hoera een Zoon" op het achterste blad.
De tekst heb ik geprint in ms word en de voorkant heb ik
bewerkt met een cuttlebug embossingmal.
Het blauwe Marianne Design papier heb ik ook door
de cuttlebug gehaald met de Magnolia Doohickeys mal.
Verder nog een kantje erachter geplakt en een klein
lichtblauw strikje erop gedaan.
Strak en simpel dus.


Omdat het naar mijn mening veel "te stil" is op dit
challengeblog voor het goede doel, wil ik jullie
oproepen om gezellig met ons mee te doen!

Het is dus de bedoeling dat je een kaartje maakt en
opstuurt naar Saskia (blogbeheerster), waarna
je een bingonummertje toegewezen krijgt en dus
kans maakt op hele leuke prijzen. Kijk voor de details
even HIER.


3 opmerkingen:

  1. schitterende kaart heb je gemaakt heel mooi stempeltje
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! En wat een leuke stempel van de voetjes.
    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen