Volgers

woensdag 1 september 2010

#83 Crafty Creations

Vandaag weer een nieuwe challenge bij
de opdracht voor komende week is een
kaart te maken in wit en één andere kleur.
Voor deze gelegenheid heb ik maar eens een oudje uit
de kast gehaald, mijn embossingmal met sokjes en veiligheidsspeldjes.
Het stempeltje van die schattige voetjes heb ik een keer via MP gekocht.
Het bijpassende lintje heb ik gescoord bij
Nou, het is een strakke kaart, dus ik heb er verder
ook niets meer over te vertellen, haha.

In de maand september hebben we ook een
Nederlandse gastdesigner bij Crafty Creations,
en wel ....
Ik hoop dat jullie ook op haar blog een kijkje gaan nemen en
natuurlijk dat jullie weer lekker meedoen met de challenge!

Challenges;
Papertake Weekly - just the one (one color)
Sentimental sundays - clean and simple

14 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje heel erg mooi gedaan
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jeanet,

    Voor een strakke kaart, is het toch een mooi'ke geworden hoor!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kaartje is prachtig jeanet,
    die baby voetjes is dat een stempel?
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben niet zo van de baby kaartjes maar deze is erg mooi gemaakt.
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is een prachtige geboortekaartje, zo mooi en teer.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Jeanet,mooie kleuren combinatie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie babykaart heb je gemaakt hoor, ja superrss hoor, ik zag het ook dat ik had gewonnen bij bev en die heb ik nog niet, wou je ook een paar afdrukjes hebben hihi xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a cute baby card - that ribbon is gorgeous! Cheers Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi kaartje Jeanet!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, this is so sweet Jeanet!!
    smiles,Deena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. aww Jeanet this is absolutely gorgeous I love the embossing and the little feet are so cute thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Jeanet, wat een pracht kaartje is dit geworden, super leuk die achtergrond ook! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen