Volgers

woensdag 29 september 2010

Uilen = het thema van Crafty Creations voor komende week

En...het is alweer woensdag... tijd voor challenge #87 van
Deze keer is het thema
OWL / UILEN

Alle DT leden (en GDT voor de maand september Sandra natuurlijk)
hebben een aantal digi's gehad van Blackleaf Studio (de sponsor voor deze challenge)
om een kaart (of iets anders natuurlijk) mee te maken.

Dit is mijn DT "werkstukje" geworden
Ik heb eigenlijk niks met uilen en vond het
dan ook vreselijk moeilijk om iets leuks te bedenken.
Het is uiteindelijk een boekenlegger geworden,
ik had er een poosje geleden ook al eentje voor
Christy gemaakt (een hele andere stijl hoor) en
nu was de beurt aan Michelle, onze dochter van 7 die
ik groep 3 zit. Zij vond het helemaal geweldig dat ze er
ook eentje kreeg.
De uil heb ik uitgestanst met een nestabilitie en ingekleurd
met mijn Derwentjes.
De bewegende oogjes zijn er later opgeplakt en ik heb
er hier en daar ook nog wat glitters op gedaan.

Eigenlijk ben ik zelf niet zo tevreden met het resultaat,
maar ach...daar zullen we allemaal wel eens last van hebben.

Oja, ik wil iedereen nog even bedanken voor de reacties
op mijn vraagje over de daglichtlamp, ik ben eruit hoor
ik ga er ook maar eentje aanschaffen!
Weet iemand toevallig ook nog waar ik er zo goedkoop
mogelijk aan kan komen?

16 opmerkingen:

  1. Ik vind hem hartstikke mooi! Het uiltje is schattig!
    Wat de daglichtlamp betreft, ik heb hem destijds bij www.hobbyshopchrista.nl gekocht, maar de winkel is nu even gesloten wegens vakantie.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je creatie heel erg mooi geworden. prahtige kleuren heb je ook gebruikt
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jeanet, ik heb wel iets met uilen en ik vind het een super boekenlegger geworden. Hoe kom je op het idee. Ik heb je berichtje gemist over de daglichtlamp. Ik heb er ook een aangeschaft vorig jaar en het bevalt super. de kleuren vertekenen niet en het licht is heerlijk aan je ogen. Ik heb hem bij een of andere internet winkel gekocht. goedkoop vond ik hem niet echt.
    Groetjes Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie creatie en dat uiltje is zo schattig heel mooi gedaan
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeanet,

    Wat een prachtige boekenlegger! Heel origineel en creatief! Super!

    Lieve groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende boekenlegger jeanet en ik heb de lamp bij www.bordurama.nl destijds gekocht
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wowwww Jeanet,Wat schitterend gemaakt,zo mooi papier gebruikt,leuk die uil.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi is je boekenlegger!
    Daaar zal je dochter wel blij mee geweest zijn :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love that you made a bookmark for this challenge. it 's lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh my this is adorable!! I love how you added the google eyes!! So cute!
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig. Denk dat ik ook eens ga kijken of ik zo'n prachtige bladwijzer voor onze dochter kan gaan maken.
    Wat betreft de daglichtlamp. Ik weet niet of je naar de Kreadoe gaat dit jaar. Maar tot nu toe staan ze daar altijd te koop. En vaak ook voor een leuke prijs.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niet tevreden? Ik vind het een hele leuke creatie, prachtig! Het stempeltje is heel schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterende boekenlegger jeanet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen