Volgers

vrijdag 17 september 2010

Alweer een magnoliaatje en een "snel" verjaardagskaartje

Vandaag heb ik dit kaartje nog gemaakt,
alweer met dat zelfde papier van DCWC
(ik blijf het schitterend papier vinden, haha).
en hier is een fot van de hele kaart.

Ik heb de sketch van Magnolia down under challenges.
Het witte randje is een stukje zelfklevend papieren kant.
De bloemetjes en het hoekje rechtsboven zijn gemaakt met
stansjes voor de cuttlebug, bewerkt met de perlenpen.
Verder een aantal randjes gedistressed en bewerkt met inkt.
Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties,
maar ik ben dit keer echt niet helemaal tevreden over mijn
kleurwerk, er zitten bij de haren een paar "doorlopers".
Ik heb het nog proberen weg te werken met een schaduwrand,
maar ook dit is niet echt goed gelukt vind ik zelf.

Challenges;
Just Magnolia - Lace it up
abc-challenge - D is for distressing

en dan nog mijn tweede kaartje
Dit soort kaarten is niet echt "mijn ding"
om het zo maar te zeggen.
Als andere mensen ze maken, vind ik ze prachtig
maar mijn eigen resultaat vind ik niet zo super.
(misschien toch wat meer oefenen?)

Challenges;
Create4fun - rood, wit en blauw

21 opmerkingen:

  1. Such a pretty card - great colours and Tilda is so nicely coloured in! Wonderful job with the sketch - thanks for playing along.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou je bent niet zo tevreden over het kleuren?
    hahaha ik wilde dat ik het zo kon!! ik vind het geweldig!! echt een mooi kaartje geworden!! veel succes met de challenge!!
    liefs,
    raffa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je Magnolia-tje is weer super!
    Het andere,...ik begrijp wat je bedoeld...zit steeds met hetzelfde probleem!:-)
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het prachtig gekleurd hoor! Schitterende kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaartjes mooi papier en super ingekleurd
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi jeanet,

    Ik vind je kaarten super!!!!!!
    zeker de eerste met de lieve magnoliastempel
    WoW schitternd gekleurd ook zeg!
    Nou zo een kaartje ontvang ik met open armen hoor.

    Lieve groetjes
    sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaatrjes jeanet
    erg leuk gedaan
    liefs chanral

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje Jeanet...en zo mooi ingekleurd...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Jeanet,

    Beide kaarten zijn prachtig en zelf kan ik niet zo mooi inkleuren, dus ik vind het steeds weer wauw hoor;

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn 2 prachtige kaarten!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaartjes de eerste is super mooi van kleur en is ook mooi ingekleurd ik zie hier niks snels aan helemaal top net als kaartje twee erg mooi gedaan
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee prachtige kaartjes Jeanet, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaarten Jeanet,mooi ingekleurd,prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Simply perfect Tilda loks beautiful
    Your card is Totally amazing darling xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gemaakt hoor, de tweede is ook erg origineel, daar houd ik wel van.
    Groetjes Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart. Enne, je foutjes zijn perfect weggewerkt.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  17. such lovely work. Thank you so much for joining the SFTW challenge and good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Owwww die is leuk!!! Wat een gave kaartjes heb je in elkaar gefreubeld joh. De bovenste vind ik het allerleukst. Helemaal mijn smaak.
    Maar kaartje nummer twee is ook leuk hoor;)

    dat was weer genieten eventjes hier. Enne...nu weer aan het werk hoor...wil gauw weer een nieuwe creatie van je zien:p:p

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful cards, the design on both is stunning. Thanks for joining us at ABC Challenge. Sue C x

    BeantwoordenVerwijderen