Volgers

woensdag 15 september 2010

Crafty Creations #85

Woensdag = Crafty Creations dag
Het thema voor de challenge is een hele leuke,
vind ik zelf
Muziek/Dans

Ik kon het niet laten om Tilda ballerina erbij te pakken.
Dit vind ik echt één van de allermooiste magnolia stempels.
Het papier wat ik heb gebruik is van DCWV Linnen Closet,
wat ik op de KKD heb gescoord.
Om de kleur van de jurk een beetje bij het papier
te laten passen heb ik twee kleurtjes distress inkt gemengd,
Pine Needles en Tumbled Glass.
Verder nog wat schaduw achter Tilda aangebracht
met Weathered Wood, zodat ze wat meer "uit het papier springt".
Ook nog wat glitter op het kroontje en onderaan de
dansjurk gedaan en tot slot nog een paar accenten met
de perlen pen aangebracht.
Oja, het muziek papier is gewoon een gedownloade
afbeelding van bladmuziek, geprint op creme papier en
wat bewerkt met distress inkt Walnut Steel.


Challenges;
abc-challenge - distressed
simonsaysstampschallenge - move it, move it (Tilda moves)

19 opmerkingen:

  1. wow wat een super mooie kaart heel erg mooi die randje zo te bewerken heel erg mooi van kleur ook
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap...springt meteen in het oog!Het tekststempeltje is ook super...ik vroeg me steeds af wat je met zo een piepklein vlindertje kon, maar jij hebt me op een idee gebracht!
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mag ik zeggen dat ik verlieft op je kaartje ben:)
    wat heb je het weer mooi gemaakt,
    ze doet me aan mijn kleindochter denken van bijna 2 jaar:) als ze maar muziek hoort gaan de armpjes omhoog en trippelt ze op haar teentjes op de maat van de muziek:) en dat zie ik in jou kaartje dus terug:)
    bedankt voor het kijkgenot:)
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart jeanet, mooie kleurtjes
    lifs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart! Toffe kleuren. Ik ken deze stempel niet, maar vind die zo lief!
    Bedankt telkens weer voor de lieve reacties op mijn blog.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wouw schitterend kaartje
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SChitterende kaart Jeanet,super je stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig je papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig met deze kleurtjes!!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wouww, Prachtig Jeanet. En het kaartje hier onder is ook al zo prachtig. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig zeg en wat een heerlijke kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik kwam via het blog van Ingrid bij je terecht en wauw wat maak je mooie dingen helemaal mijn smaak, wij zijn sinds kort( na de kkd) in het bezsit van distress inkt, maar moeilijk!!!!!!!!
    Jij maakt er prachtige creaties mee, wij gaan er echt verder mee aan de slag!!
    Iik ga je blog volgen en zou het leuk vinden als je bij mij ook volger zou willen worden, ik kom zeker terug!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend kaartje heb je gemaakt echt schitterend ingekleurd

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card and I love the colours.
    Thank you for joining in the ABC challenge this time.
    Cathy x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nice coloring on Tilda! I like the colors and papers that you used for your card, too!

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!!!

    Sarah :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is such a darling card. Love the great colours and sweet Tilda is colored perfectly. Thanks so much for joining our challenge at Bunny Zoe´s Crafts :o)
    Hugs
    Moni

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ohhh dit stempeltje is ook een van mijn favorieten en het papier past er echt perfect bij!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. this is stunning! love the gorgeous colours and layout! thanks for joining us at Simon Says Stamp, hugs, Jane xxx

    BeantwoordenVerwijderen